Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Odstąpienie od umowy
1. Kupujący będący Konsumentem, może zrezygnować z Towarów kupionych w Sklepie bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni.
Od umowy można odstąpić  składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą e-mailową na adres: biuro@studiografic.pl.   
2. Po 14 dniach termin odstąpienia od umowy wygasa:
- Gdy Kupujący odebrał przesyłkę lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie towaru.
- Gdy Kupujący odebrał ostatnią rzecz lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie ostatniej rzeczy w sytuacji gdy zawarta została umowa zobowiązująca do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno Kupującemu.
4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Kupujący powinien złożyć stosowne oświadczenie na piśmie lub drogą elektroniczną a następnie odesłać towar .
5. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedający zwróci Kupującemu wszystkie koszty ( wyjątkiem dodatkowych, niestandardowych kosztów, w tym kosztów zwrotu Towaru oraz z wyjątkiem kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanych przez Sprzedawcę), w terminie 14 dni od daty poinformowania Sprzedawcy o decyzji Kupującego. 
7. Zwrot płatności nastąpi tą samą formą, którą Kupujący dokonał płatności lub  gdy Klient wybierze inne rozwiązanie . 
8. Sprzedający nie ponosi kosztów zwrotu Towarów w przypadku skorzystania przez Kupującego z Prawa odstąpienia od Umowy, co oznacza, że w takim wypadku Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towarów Sprzedającemu.
9.  Zwrot płatności może zostać wstrzymana do czasu otrzymania towaru lub do czasu otrzymania dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10. Zwrot towaru na adres: ul. ks. Jerzego Popiełuszki 2, 35-328 Rzeszów niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy sprzedaży. 
11. Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru.
12. Kupujący odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru z powodu korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
13. W przypadku gdy towar nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Kupujący bedzie musiał ponieść także koszty bezpośrednie zwrotu towarów. O wysokości  tych kosztów Kupującego poinformuje sprzedawca w opisie towaru w Sklepie lub podczas procesu składania zamówienia.
 
Odstąpienie od umowy- WYJĄTKI
 
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległości nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w wypadkach Umowy, której przedmiotem jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Do takich towarów zaliczamy produkty ze znakowaniem, spersonalizowane indywidualną treścią Konsumenta. 
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w wypadkach Umowy, której przedmiotem jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w wypadkach Umowy, której przedmiotem jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu i nie można go zwrócić po od pieczętowaniu  ze względu na ochronę zdrowia i zasad higienicznych.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w wypadkach Umowy, której przedmiotem jest Towar który po dostarczeniu  ze względu na jego specyfikę został połączony nierozłącznie z innymi rzeczami.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w wypadkach Umowy, której przedmiotem są nagrania dźwiękowe, wizualne, programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w wypadkach Umowy, której przedmiotem  jest dostarczanie periodyków, dzienników, czasopism z wyjątkiem prenumeraty.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w wypadkach Umowy, w której cena lub wynagrodzenie może się wahać z powodu zmian na rynkach finansowych a sprzedawca nie ma na to wpływu, lub które mogę mięć miejsce przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w wypadkach Umowy, której przedmiotem jest dostarczanie treści cyfrowych nie zapisanych na nośniku materialnym. W przypadku gdy świadczenie rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i poinformowaniu go przez sprzedającego o utracie prawa możliwości ustąpienia od umowy.
 
 Reklamacje i odpowiedzialność Sprzedającego
 
1. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć Towary bez wad.
2. Sprzedający odpowiada wobec Kupującego za wady fizyczne i prawne Towarów. Kupujący ma prawo reklamować wadliwy towar na podstawie  uregulowanej w Kodeksie cywilnym rekojmi lub gwaracji, w przypadku gdy gwarancja została udzielona.
3. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym jeśli okaże się że istnieje taka potrzeba dla rozpatrzenia reklamacji.
5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
6. Jeżeli Towar posiada wadę, Kupujący może:
a) żądać usunięcia wady przez Sprzedającego
b) żądać wymiany Towaru na wolny od wad
c) żądać obniżenia ceny
d) odstąpić od Umowy- przy wadzie istotnej
7. Składac reklamację na podstawie rękojmi należy na adres Sprzedawcy: Rzeszów 35-328, ul.ks. Jerzego Popiełuszki 2 lub elektroniczny podany § 2.
8. Jeśli została udzielona informacja o gwarancji udzielonej a także jej warunkach jest dostępna w opisie sklepu.
 
 
Reklamowany towar należy odesłać na adres: Rzeszów 35-328, ul.ks. Jerzego Popiełuszki 2
 
Sprzedawca odpowiada za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
 
Reklamację należy zgłosić w ciągu roku od zauważania wady, z zastrzeżeniem że złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy.
 
Sprzedawca rozpatruje złożoną reklamację  w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
 
Wszystkie informacje dotyczące Reklamacji znajdują się w Regulaminie sklepu.
 
rabat 3% za pierwsze zamówienie
Zestawy reklamowe - razem taniej

Zaufali nam:

heineken
honda
developres
multifarb
sejm
tikkurila
herb
stylowy
mary kay
lutz
powiat Elcki
forfarm
estetika
betler
urzad_pracy
blue diamond
berlin
rzeszow
system
24

Realizacja zamówień to najczęściej od 3 do 5 dni roboczych

auto

Kurier - wysyłka już od 17 zł

card

Płatność - Kartą lub przelewem.

Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store